2012. január 9., hétfő

Katicák


Tesóm kislánya nagyon bírja a katicákat, így egy alkalomra készült neki egy nemezelt katicagyűrű, amit nem is konkrétan gyűrűnek készítettem, hanem bábjátéknak; ujjra húzva el lehet bújtatni a tenyérben, mozgatni is lehet finoman, és az ujjunkon is tud mászni. A pettyeit meg a hasát is külön nemezeltem, ami egy picit egyszerűbb lett volna tűnemezeléssel.
Karácsonyra pedig egy katicás filctartót készítettem, amibe gyurmából készült babakajákat raktam. Pont a szárnyainál nyílik, mintha elrepülne. A zipzár csillogása is pont jó, mintha tényleg potroh lenne. Nagy türelmet és pontosságot igényelt az elkészítése, a 2 pöttyét is kétszer varrtam fel, mert nem lettek szépek elsőre. Mondjuk 1 évvel ezelőtt tuti bele se kezdtem volna az egészbe, örülök, hogy a türelmem nekem is csiholható azért.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése